Сега, когато знаете всичко това, можете да си представите какво искрено вълнение ме завладя при едно от посещенията ми в Onda. Не само, защото правят страхотно кафе, не само защото обстановката е приятна (и има от онези удобни кресла), не само защото музиката е успокояваща, но най-вече заради очевидното подканване да чета точно там.
На масата пред мен (както и на всяка друга в кафенето) има една малка, много приятна брошурка, рекламираща най-новата/най-четената книга на месеца, а издателството е Жанет 45 (естествено едно от любимите на Четецът).
И така, докато си пия кафето и разлиствам собствената си книга, много скоро осъзнавам, че онази, която ме гледа от брошурката всъщност страшно ме привлича. Всъщност много искам да си я купя и отново да седна тук на топло, с чаша карамелено макиато и да потъна за сетен път в креслото на думите...
Рекламата наистина работи – ето така се прави!
by argi
Да, така е. Същото се случи и на мен, по същия начин, със същата книга. Тъкмо се чудех дали да отида до касата и да си я взема, когато прочетох на брошурата: "...Направете си една услуга: отидете на касата и си купете тази книга сега." :)
ОтговорИзтриванеПоздрави