Поредната страхотна реклама този път идва от Русия. Братушките се опитват да решат проблема с нечетенето по много оригинален начин: чрез грабващи окото забавни реклами. Зад тази серия печатни реклами стои голям екип (Михаил Кудашкин, Александър Овсянкин, Михаил Яровиков и др.), който залага на хумора като средство за повишаване на интереса към четенето.
В съвременна Русия хората, особено по-възрастните, четат все по-рядко класическа художествена литература.
Предизвикателството: За да се възобнови желанието им за четене, трябва да се направи изненадваща и запомняща се кампания.
През целия си живот хората търсят отговори на различни въпроси, свързани с живота и затова се обръщат към съветници, експерти и консултанти. Но трябва ли наистина да го правят? Всички тези отговори не са ли вече предложени от класическите автори?
Решението: В печатни медии се поставят реклами от името на знаменити автори, които предлагат услуги и консултации във всестранни полета от човешкия живот. Така например Достоевски, работещ за фирмата "Idiot Corp.", предлага услугите си като психоаналитик, а Уилям Шекспир се подвизава из страниците на всекидневниците като "teenage problems expertise". Така че, ако търсите компетентен съвет за проблем, който ви притеснява, помислете за консултация с тези, а и много други, добри специалисти. Прочетете книга.
0 коментара:
Публикуване на коментар