3.04.2014 г.

Ето така се прави! Vol... Пореден

От доста време не съм писала за интересни реклами на издателства/книги/книжарници, но попаднах на една, която веднага ме грабна. Става въпрос за кампания на норвежката верига книжарници Norlis. Арт директорът Джейсън Кинсела и колегите му от Anti атакуват читателите директно в най-слабото им (напоследък) място - интернет. Признавам, хванаха и мен.


За всички, които висят във Фейсбук по-често от нужното, пускат в Инстаграм снимки на книгите си, вместо да заровят глава между страниците им, играят на angry birds нон-стоп или слагат поне по пет хаштага в туитовете си. За всички, които отричат да правят гореспоменатите (е, хайде, хайде, не четете тази публикация на хартия между твърди корици).

Слоганът на кампанията е „Unplug with a book“. Рекламата си заслужава - забавна е, но най-вече добре измислена, макар и в малко клиширан стил. Enjoy!









by argi

0 коментара:

Публикуване на коментар