16.04.2010 г.

3 минути

Бавно времето минава –
Чакаш, а надежда няма.
Тихо слънцето пътува
Скоро своя сън ще засънува.

Три минути те делят –
Ще започне земният ти път.
Три минути те делят –
Хиляди съдби зоват.

В небето нещо ново се заражда –
Хороскопа към звездите се нагажда.
На земята врачката брои,
Заковава се и вика „Спри!”

Бързо времето минава,
За Живота спирка няма.
Две минути с три секунди вече...
Грешната съдба повлече.


by Danny

Видяхме се преди години в НДК
Ти 3 минути ми поиска и ме хвана за ръка
Намерихме си пейка и седяхме ей така
Мълчахме, наслаждавахме се на щастливата звезда

Мина месец, два, а после три
И между нас летяха все повече искри
Казах - "Стига вече с тез игри"
И "Обичам те" лицето озари

Мина се година, после две и три
А между нас страстта все още си гори
Караме се, любим се, новините гледаме дори
Явно 3 минути там, в НДК, достатъчни са ни били


By Beni

Ако имах достатъчно време
само да зърна очите ти,
ако имах достатъчно сили
само да докосна лицето ти,
ако бях достатъчно смела,
за да не повярвам отново на лъжите ти
щях да съм сама и твърде безпомощна,
щях да съм сама и може би немощна.
Затова те моля,
подари ми 3 минути,
за да повярвам на очите ти,
да докосна лицето ти,
да помилвам ръцете ти.
Само 3 минути стигат -
най-сетне да зърна лъжите ти.


by Argy

0 коментара:

Публикуване на коментар