14.12.2011 г.

Ето така се прави Vol.2

След дълга пауза рубриката ни "Ето така се прави" се завръща с доза уникално идейни и силно въздействащи реклами. По-долу ще видите серия печатни реклами на литовска книжарница и британско издателство. Подходите за направата им е различна, но и двете кампании са ярки и моментално привличат погледи. Вече приковаха и вашия, нали?

Книжарница Mint Vinetu (Литва) със слоган: Become someone else / Pick your hero at Mint Vinetu







Издателство Wordsworth Editions (Обединено кралство) със слоган: For the story behind the music, за поредица биографии на музиканти.





by argi

Прочети още:

  • Ако се нуждаете от компетентен съвет - прочетете книга! Поредната страхотна реклама този път идва от Русия. Братушките се опитват да решат проблема с  нечетенето по много оригинален начин: чрез грабва… Read More
  • Как се рекламират е-книги През декември 2010 г. италианският книгоиздател Newton Compton Editori решава да рекламира електронните си книги по (трябва да му се признае) доста … Read More
  • Вкусно четиво! Немското издателство Gerstenberg познава доста добре вкуса на читателите си. Буквално. През 2012 г. издава "The Real Cookbook" - лимитирана серия гот… Read More
  • Good BooksЗашеметяваща реклама, цяло изкуство - анимация, текст, музика! Вярвам, ще се съгласите, че това е една страхотна реклама на онлайн книжарница, видео, … Read More
  • Book storyШон Оленкамп и съпругата му са собственици на книжарница в Торонто. Ето и техния иновативен начин да я представят - с много усилия, разместване и монт… Read More

1 коментар: