17.06.2010 г.

Rock'n'Love

Лесно е да повярваш, че диамантите са вечни, а звездите блестят. Лесно е да го докажеш, ако си верен на тръпката.Babe you can drive my car, yes I’m gonna be a star! И от тук нататък мога да ти кажа да си го начукаш. Може да не съм на годините на rock’n’ roll –a , но, скъпи, имам да ти кажа нещо. Струната в мен е по-жива, от седемдесетарска китара. И ти сега си само плоча в ръцете ми, днес си в тях,а утре в някой шкаф. Свободата е музика, скъпи, музиката - безценна сила. Силaта в розата, аз съм розов цвят. Бодлите ми са по – зелени от ранна пролет, държа пистолета в съзнанието си. Търкаляш се в краката ми, търкаляй се, камъко. Скоро ще бъдеш покрит с олово. Ще те заведа в рая, в моя дом. Късметлия си, ще пристигнеш когато момичетата са красиви. Толкова далеч от реалността, а е само на един стоп разстояние. По пътя ще се потопиш в разкоша на безметежното изкушение. Усещаш ли как започна да изкривяваш паралелите на съзнанието? Тях вече ги няма, него го няма, мен ме няма и ти си с нас. Добре, просто го кажи. Откачихме, нека продължи напред. Ти винаги си вземал хапчета, е нека те докосна до нещо по – изстрелващо от тях. Забрави какво е казала майка ти. Тази вечер ще бъдеш лошо момче. Спомняш ли си къде се запознахме ... от там започва пътуването ни, обещавам никога да не го забравиш. Потопи се в очите ми, бъди детето с налудничева усмивка. Питаш се къде отиваме? Нека се разходи по голото тяло на шоколадовата жена. Усили музиката, ще се изкачим по предизвикаталните й извивки. Усещам аромата на тялото й. По дяволите, толкова е вкусна. Накара ли те да полудееш? Боите ... време е да излеем цветовете си върху живото плътно. Раздвижи се, скиталецо, сочните й устни ще те крепят. Тя е толкова грешна, а ние сме толкова млади, нека я оставим да ни лъже. В тази игра трябва да загубиш, ако искаш да спечелиш. Някои казват, че губиш себе си, аз казвам, че печелиш върховете на мечтите си. И за миг не си помисли да забавиш, всичко, от което нямаш нужда е «просто малко търпение». То е напълно изгубено, тече по каналите на времето. Вземам каквото пожелая, а сега тя иска теб. Имаше любовник, но се наложи да го убие. Животът е такъв, пълен с изненади. Готов ли си да заемаш горещото му място? Не се нуждаеш от себе си, ти си карамелените й очи. Усещам поривите на сърцето ти, да, намираш точно до...следващата врата на Ада. Върнеш ли се назад, ще я отвориш, продължиш ли напред ще я прекрачиш. Можеш ли да си обясниш какво означава това? Понякога нещата изглеждат толкова лесни, спокойно, всичко е наред. Вятърът още не духа в костите ти. Понякога всичко е толкова лесно, като да се върнеш удома. Но сега си в нейния плен, най – нежният и шибано предизвикващ те. Не плачеш скъпи, тя още те обича. Как може да изглежда толкова усезаема ? Сякаш образът й е изграден от алгенски ореоли. Дай й целувка, вдишай екстазът и. Моля те запомни го и никога не лъжи за това, тя винаги ще те обича. Някой ден...


by Danny

0 коментара:

Публикуване на коментар