8.11.2010 г.

Без заглавие

... Свий ме в малка цигара, запали, дръпни, пусни димът да се излее. Билетът е еднопосочен, дестинацията – неизвестна, пътешествието е само плод на твоята фантазия, пречупена през огледалото на моята действителност. Заедно сме за пореден първи път. Реем се в паралелното измерение на чувствата, такива каквито сами си ги създадохме. Няма стени или тунели, няма земя, нито небето. Звездите не са далеч, защото Космосът е просто жива сфера, която държа в едната си ръка. Подай ми темперните бои, тази вечер ще рисувам върху голото ти тяло... Хей, любов, ела и ми кажи какъв е вкусът ти. Нима е по-сладък от моя, така тръпчиво се впива в устните ми. Простреля ме преди да съм успяла да си взема сетен дъх, но знам, че нещата не приключват тук...Джази, фънки, музика от разпилени нотни листи. Време е да се захващам за работа, четката е готова да освободи костите ми и да затанцува по тялото ти.

...


by Danny

0 коментара:

Публикуване на коментар