14.02.2011 г.

I'll Get You!

"Казвам се Лора. Обичам собствениците си и те ме обичат. Но ми се иска нещо по-така. Отдавна ми се иска, ама ме държат затворена вкъщи. За утре обещаха. Ще ме заведат при Пино. Той е доста по-голям от мен, аз може би първо ще му изсъскам в лицето, но това не означава, че не го харесвам. После ще го поодера малко, ще се скрия под шкафа и ще чакам да ме намери. С нетърпение ще чакам... Не знам как е с любовта при големите, може би е същото?
Хайде, чао, аз съм Лора и бързам. Било твърде клиширано на Свети Валентин да ме водят при Пино. Пък имали и те да празнуват. На 15-ти казаха. Та така. Ще ви разправям."



Текст и снимка: Ваня Щерева


Кога за последно упражнихте любовта си? Ако не е било скоро или е било преди 5 минути, ако го правите сам или пък си имате партньор, ако обичате да разказвате за това или го пазите в дълбока тайна... Ако ви стиска да разберете "как го правят другите"? Сега имате този шанс, без да надничате през ключалките.
На 11 февруари бе представена книгата "Любовни упражнения". В нея Ваня Щерева събира 32-ма автори, които "разказват любовта". Самата тя казва: "Тази книга се състои от домашни работи на един клас от смислени хора".
Днес "Четецът" ви кани на групова тренировка. Нека всички заедно да хванем книгата в ръце, да я прочетем "от корица до корица" и да споделим резултатите. Готови?...

П.С. Наздраве на всички влюбени и любов на всички пияници. ;)


by Danny

0 коментара:

Публикуване на коментар