20.06.2016 г.

Who let the dogs out? Сизър Милан.

Каня се да ви разкажа малко повече за тази книга от... година и половина.

Не ме съдете.

Преди малко повече от година и половина с приятеля ми решихме да си вземем куче (т.е. аз го убедих). И тъй като той беше имал само „дворни кучета“, а на мен това щеше да ми бъде първото, решихме да се подготвим добре. Естествено, той пое онлайн източниците, а аз си взех единствената книга на „говорещия с кучета“ Сизър Милан, издадена на български език – „Кратък наръчник за щастливо куче“ (издателство „Егмонт“).

Кратък наръчник за щастливо куче, Сизър Милан
Егмонт, 2013
Не мисля, че има „кучкар“, който да не е чувал за Сизър Милан и да не е гледал поне епизод от предаванията му. Всички знаем, че той е магьосник. Няма да ви лъжа – книгата му няма да направи магьосници и вас. Но (и това е едно голямо НО) ако ви предстои да се сдобиете с първото куче в живота си, Наръчникът може наистина да ви бъде от голяма полза.

Фактите и техниките, описани от Милан, са базисни и определено не стигат за пълните обучение и грижа за лаещия домашен любимец. Но определено са достатъчни, за да ви подготвят какво ви очаква, как да изберете подходящо за вас куче и как да промените начина си на мислене, за да разберете въртиопашкото и неговите „природни закони“ по възможно най-добрия начин. Цялата тази информация е подкрепена със случаи от практиката на Сизър и открива пред нас хората (a.k.a водачите на глутницата), напълно нова гледна точка върху човешко-кучешките взаимоотношения.

Така че ако сте се решили на важната стъпка да приемете в дома си ново космато попълнение, но не знаете откъде да започнете с купищата статии, предавания, клипчета, мнения на специалисти... определено ви препоръчвам книгата на Сизър Милан.

След като прочетох книгата на Милан, вече бях убедена, че сме взели правилното решение. Само няколко седмици по-късно в дома ни с несигурни крачки и много прекатурвания, влезе хъскито Фрея, което на 9 април 2016 г. навърши първата си годинка.

By Beni

0 коментара:

Публикуване на коментар