![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcCrEmHGGKkHAnokZnJ9t0tneeJeu-TpYjbOFMgjt5zrXm6apFoHNHUBYdY_2YifEB1x52HxsHtXhZZQMUqV9p-obUShB0C6gckt3PYqmzszOsmuL4o_PYAaje2VsMPY9NeR9Wb_2GPbo/s320/roalddahl.jpg)
В амбициозния план на издателството се включва и английската верига супермаркети ASDA, която предоставя своята марка детски зърнени закуски за каузата на акцията. Откъси от световноизвестните детски книжки “Вещиците”(ИК “Enthusiast”, 2011) и “Чарли и шоколадовата фабрика” (ИК “Enthusiast”, 2010), както и от много други, ще се появят върху 10 милиона кутии със зърнени закуски.
Франческа Доу, изпълнителният директор на издателство Penguin (което е собственик на Puffin) твърди, че откъсите ще са само по няколкостотин думи, но отразяващи подбрани ситуации от книжките, които те потапят директно в историята. Доу изрази надеждата си тази акция да насърчи децата да се заинтригуват и да прочетат целите книги.
Ето това, според нас, екипа на Четецът, е една добра идея!
Повече за инициативата можете да прочетете в статията на The Telegraph в тази на френското литературно списание Lire.
Eкипът на Четецът благодари на доц. д-р Милена Цветкова за предоставената информация!
0 коментара:
Публикуване на коментар