29.07.2013 г.

Пингвините знаят най-добре



Това е една от многото страхотни идеи на Penguin за реклама и популяризиране на поредиците на издателството. Кампанията е под надслов „Books for every interest” и зад нея стои екип от дизайнери, илюстратори, типографи, фотографи и още, и още все талантливи хора. Посланието е повече от ясно, а изпълнението – впечатляващо както винаги. Ето така се прави!










Прочети още:

  • Джобни книги Можеш да побереш големите истории в джоба си. И те да бъдат винаги с теб. L&PM е най-голямото бразилско издателство, известно най-вече с кн… Read More
  • За всяка възраст „Книги за всяко дете“ е мотото на рекламната кампания на издателство Ladybird - дъщерна фирма на любимите ни Penguin Random House. Ladybird пред… Read More
  • Дари книги Поредната чудесна рекламна кампания, макар и с доста широко използвана визуална закачка. Прощаваме обаче, защото каузата си заслужава.  През … Read More
  • Добри книги Рекламната кампания Great Writers Series на неправителствената организация Good Books има за цел да популяризира дейността на онлайн книжарниц… Read More
  • Всяко велико начало заслужава да бъде продължено Отново ни направи страхотно впечатление рекламна кампания на Penguin. Мотото този път е „Всяко велико начало заслужава да бъде продължено“ и представ… Read More

0 коментара:

Публикуване на коментар