3.04.2014 г.

Ето така се прави! Vol... Пореден

От доста време не съм писала за интересни реклами на издателства/книги/книжарници, но попаднах на една, която веднага ме грабна. Става въпрос за кампания на норвежката верига книжарници Norlis. Арт директорът Джейсън Кинсела и колегите му от Anti атакуват читателите директно в най-слабото им (напоследък) място - интернет. Признавам, хванаха и мен.


За всички, които висят във Фейсбук по-често от нужното, пускат в Инстаграм снимки на книгите си, вместо да заровят глава между страниците им, играят на angry birds нон-стоп или слагат поне по пет хаштага в туитовете си. За всички, които отричат да правят гореспоменатите (е, хайде, хайде, не четете тази публикация на хартия между твърди корици).

Слоганът на кампанията е „Unplug with a book“. Рекламата си заслужава - забавна е, но най-вече добре измислена, макар и в малко клиширан стил. Enjoy!









by argi

Прочети още:

  • „Четящи” таксита във Велико Търново стават част от световната инициатива BookCrossing  Таксиметрови шофьори във Велико Търново се присъединиха към инициативата „Четящо такси”, организирана от Регионалната библиотека „П.Р.Славейков… Read More
  • Роалд Дал на кутии със зърнени закуски?Британското издателство на детските книги на великия писател Роалд Дал Puffin предприе новаторска акция за насърчаване на повече деца да четат. Търсе… Read More
  • Ето така се прави Vol.2След дълга пауза рубриката ни "Ето така се прави" се завръща с доза уникално идейни и силно въздействащи реклами. По-долу ще видите серия печатни рекл… Read More
  • Още реклами!Продължавам с доза от любимците ми Penguin и серия от техни доста добри реклами. Първите са за промоция тип "купуваш една книга, получаваш втора безпл… Read More
  • Book storyШон Оленкамп и съпругата му са собственици на книжарница в Торонто. Ето и техния иновативен начин да я представят - с много усилия, разместване и монт… Read More

0 коментара:

Публикуване на коментар