12.04.2016 г.

За всяка възраст

„Книги за всяко дете“ е мотото на рекламната кампания на издателство Ladybird - дъщерна фирма на любимите ни Penguin Random House. Ladybird предлагат книги за деца от 0 до 7 годишна възраст и посланието на кампанията им е повече от ясно. Трите печатни реклами, с които представят издателството си са повече от чудесни - прекрасна идея, съчетана с добро изпълнение. Ето така се прави :)




Рекламната агенция е Y&R, а отговорният, страшно креативен човек зад цялата идея е Нилс Андерсън.

Прочети още:

  • The KingЕто два малки примера за това как може да се промотира една книга. Естествено такива видео реклами се правят не само за творбите на Стивън Кинг, така … Read More
  • Ако обичаш "пингвините"Ако обичате Penguin - това е за вас. Колекция от едни от най-яките рекламни материали на небезизвестното английско издателство. Естествено всичко е пр… Read More
  • Роалд Дал на кутии със зърнени закуски?Британското издателство на детските книги на великия писател Роалд Дал Puffin предприе новаторска акция за насърчаване на повече деца да четат. Търсе… Read More
  • На кафе Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE … Read More
  • Ето така се прави!Още един трейлър - реклама на книгата на Стивън Джонсън "Where good ideas come from".… Read More

0 коментара:

Публикуване на коментар