25.10.2010 г.

На кафе

Що се отнася до книгите и четенето, всеки има своите предпочитания, слабости и малки „традиции”, които му носят наслада и удоволствие. Моята е простичка – нуждая се само от чаша горещо кафе или ароматен чай и удобно кресло, в което думите да се чувстват комфортно. В такава обстановка мога да чета с часове, без да забелязвам какво се случва около мен, без да се интересувам от нищо друго освен захарта в кафето и книгата в ръцете ми.

Сега, когато знаете всичко това, можете да си представите какво искрено вълнение ме завладя при едно от посещенията ми в Onda. Не само, защото правят страхотно кафе, не само защото обстановката е приятна (и има от онези удобни кресла), не само защото музиката е успокояваща, но най-вече заради очевидното подканване да чета точно там.

На масата пред мен (както и на всяка друга в кафенето) има една малка, много приятна брошурка, рекламираща най-новата/най-четената книга на месеца, а издателството е Жанет 45 (естествено едно от любимите на Четецът).

И така, докато си пия кафето и разлиствам собствената си книга, много скоро осъзнавам, че онази, която ме гледа от брошурката всъщност страшно ме привлича. Всъщност много искам да си я купя и отново да седна тук на топло, с чаша карамелено макиато и да потъна за сетен път в креслото на думите...

Рекламата наистина работи – ето така се прави!



by argi


1 коментар:

  1. Да, така е. Същото се случи и на мен, по същия начин, със същата книга. Тъкмо се чудех дали да отида до касата и да си я взема, когато прочетох на брошурата: "...Направете си една услуга: отидете на касата и си купете тази книга сега." :)
    Поздрави

    ОтговорИзтриване